September Events

Håper alle har fått stemt i dag. 
Så håper jeg på at det går riktig vei i valget. 
Men det får vi vente å se! 
Har du stemt?

I morgen blir det pressemelding fra Apple, og den nye iPhonen skal avsløres. 
Tenker den må være noe annerledes siden de hoppet rett over “s” modellen og rett på 8. 
Vet de har 10års jubileum og blir muligens en iPhone som skal markere dette. Og er sagt prisene kan bli enda høyere enn vanlig. 
Dette er vell egentlig bare interessant for meg siden jeg har hatt iPhone siden den kom til Norge i 2008. 
Og jeg er egentlig skikkelig teknologi nerd. Sorry not sorry. 

Uansett så må jeg bare dele denne fantastiske sangen! 
Gabby ble kjent gjennom Vine, men er nå en youtuber. Og kom nylig ut med denne: 

Obsessed! 


#sang #apple #nytt #news 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg