Cleaning out my Closet

Denne helgen går for det meste ut på å rydde rommet for ting jeg ikke trenger eller klær som er slitt som bør kastes. 
Skulle trodd dette var en enkel jobb, men nei… 
Jeg er så flink til å beholde ting jeg ikke bruker bare fordi det har sentimental verdi. 
Et plagg jeg har brukt i periode jeg hang med masse gøye mennesker og generelt gjorde en del gøye ting blir viktig å beholde fordi det minner meg på dette. 
Men det blir jo der egentlig bare og tar plass. 

Noen andre som er sånn? 

MEN nå skal jeg være brutal med meg selv og bare gi slipp på disse plaggene som ikke passer inn i livet mitt lenger. 
Jeg pakket også ned de fleste av kjolene mine som bare har hengt på et stativ innpå rommet. Innså at det stativet tar opp alt for masse plass og kom meg ikke inn i skapet pga. det. 
De kjolene jeg tror jeg kommer til å bruke fremover hev jeg inni skapet og resten pakket jeg ned og får komme ut igjen når jeg er i en periode hvor jeg faktisk har mulighet til å bruke dem. 

Og noe selger jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg har flere kjoler jeg ikke engang har brukt enda. 
Noen av de pga. det ikke er sånne man kan bruke på fest, men må brukes i litt mer fancy anledning. 
Er da man er glad for at det finnes apper som Shpock og LetGo. 

Er verfall mer plass på rommet nå som jeg tok vekk stativet, men 90% av klærene mine ligger på gulvet. 
Så blir mye sortering og vasking på meg denne helgen… woho. 


#skaprydding #rydding #cleaning #klær #mote #opprydning

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg