When the craving is too real

Jeg gikk mesteparten av dagen i går uten internett. 
Tror det egentlig bare var noen som belastet store deler av nettet og ble lite igjen til overs til meg. 
Men jeg hadde kusinen min på besøk en stund og vi endte opp med å se “Sausage Party”. Vet ikke hva jeg skal si om den filmen annet enn
Wtf. Vell når Seth Rogen og Jonah Hill står bak, så er det ikke mye annet å forvente. Fikk verfall litt latter ut av meg. 

Men i dag fikk jeg endelig kina maten jeg har cravet i over en måned! 
Har du noensinne gått i flere uker og bare hatt lyst på en spesifikk matrett?
Vell sånn har jeg hatt det i det siste verfall! 

Nå skal jeg verfall finne frem en koselig film og spise resten av maten før jeg hiver meg inn i sengen. xoxo♥

(Og hvis du har en koselig film de vil tipse meg om…. så er oddsene store for at jeg allerede har sett den. Men kom med det uansett, kanskje 
det popper opp noe jeg ikke har sett! ) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg