Pumpkin, spice and everything not so nice

Jeg kom hjem for en liten stund siden og hev meg rett ned på sofaen med Birgitte for å se den nye Pirates filmen. 
Følte denne filmen “dead men tell no tales” hadde mye mer humor i seg, og Jack må ha slått hodet sitt litt for mange ganger for han var fjernere enn noensinne. 
Men det er vell også derfor vi elsker han, eller?

Som av en eller annen grunn minner meg på at det snart er Halloween. 
Tenker å lage noen Halloween inspo greier fremover. Hvis jeg klarer å finne noen gøye ideer. 
Jeg hadde jo dekorert så kult til halloween i 2015. 
Hadde så utrolig mange ideer og fikk ordnet til med det meste, selv røykmaskin som vi hadde ved inngangen og tok på når folk kom. 
Blir nok ikke like ekstremt i år, men dekorere skal jeg. 

(fra 2015 festen)

Jeg er bar stor fan av alle type høytid.. og med tanke på min passion for skrekkfilmer så er det ikke rart jeg liker halloween.

cakeautumn
autumnautumn
Halloweenfall
(inspirasjon bilder fra weheartit)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg