Bedroom Ideas

Når man vil freshe opp rommet uten å helt vite hvilken stil man vil gå for er det fint å kunne bruke The sims! 
Så det er planen min nå. Prøve å lage noen forskjellige soverom og se hvilken stil jeg vil ha på mitt eget. 
Også tror jeg oppbevarings bare er nøkkelen, få vekk alt små rot og ting. 

Akuratt det har jeg masse av, sånne små dingser som jeg trenger men ikke egentlig har plass til. 
Så det vil jeg få ordnet opp i nå. Men ellers tenker jeg å hive litt mer, hvis jeg finner noe jeg klarer å kvitte meg med. 
Jeg er ikke flink til å kvitte meg med ting. 

Også vil jeg ha det litt mer stilrent og oversiktlig. Kvitte meg med alt som ikke passer inn og få rommet mitt til å matche litt mer og holde seg til visse farger og toner, og ikke være helt overalt som det er nå. 

Da vettu! Er første steg å lage et moodboard! Så det har jeg gjort: 

bedroom
Også teste ut litt på The sims, fordi jeg ikke orker å lete på nett etter et program å bruke. Selvom jeg vet det finnes og har brukt det før. 
Så får jeg se hva jeg klarer å få til i løpet av de neste ukene. 
 
Hvordan ser ditt rom ut?
Og hva vil du forandre på?
#soverom #interiør #design 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg