Just one of those days

Den følelsen du får av å ha spist for mye…ughh

Spist lite hele dagen, og fikk endelig laget meg middag og nå er jeg stapp mett og kommer meg ikke fra sofaen. 

Men uansett! Hadde egentlig masse planer både i går og i dag, men det falt vekk da jeg våknet opp i går men mine månedtlige smerter. 
Får så kraftige smerter da at jeg ikke klarer å forlate sengen, noen flere som har det sånn?
Er uansett begynt å bli bedre, så i morgen får jeg “get back to work”. På rommet mitt altså.

Skulle ønske jeg klarte å være en av de minimalistiske personene. Misunner på en måte de som bare har en sekk med alt de trenger og bare kan dra hvor de vil og bo hvor de vil. De har liksom ikke masse ting å drasse med på. 
Må være ganske befriende på mange måter.

Men jeg får verfall kvitte meg med en del ting.. så er jeg ett skritt nærmere. Kommer alltid til å ha en del greier. For jeg bare er sånn. Men jeg skal klare å få det halvert. Er bare utrolig flink til å samle på alt mulig ubrukelig.



#messyhair #fordidetbareerdendagen #badhairdayftw #butIdontcare

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg