Jeans with Bling

Nå har det vær sol og varmt nesten hele denne uken, så i dag tok jeg turen ut og tok litt bilder og generelt bare prøvde å utnytte solen mens jeg kunne. 
Måtte også ta bilder av de nye missguided buksene mine. 
Er helt obsessed. I’m a sucker for bling. 

Akkuratt nå holder jeg bare på å lage meg middag, så skal jeg se en episode av ett eller annet før jeg begynner å rydde.
Så at endelig Once upon a time endelig er tilbake på netflix, og da også med sesong 6. Så da har jeg noe å se på de neste dagene. 
Skjønner ikke at vi snart er i oktober. Føler dette året nettopp begynte. 
Til tross for det er ikke høsten helt satt igang enda, verfall ikke her hos meg. 

Håper alle har hatt en super uke så langt ♥



#missguided #mote #klær #jeans #bukser #croptop

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg