Moon Child

Denne uken har vært så masse frem og tilbake. 
Sovet mer hos min mor enn jeg har sovet hjemme og var ute i boblebadet deres i går. Sykt behagelig, ikke like behagelig å gå ut av igjen. 

MEN uansett i morgen begynner Riverdale igjen for de som følger med på det. Jeg gleder meg verfall. Helt hekta.
Har så utrolig lite serier å følge med på nå, så sitter liksom bare å venter på at nye sesongen skal komme ut. 
Noen som vet når “Scream” er tilbake?
Og ellers har noen serie anbefalinger mens jeg venter på nye sesonger?


Hadde planer om å kjøpe Moon Child Glow kit fra ABH for lengst, men gjorde det liksom aldri før nå. 
Den har utrolig fine farger, men er litt svake når man tar de på. Kanskje man må bygge opp? 
Men kunne vært sterkere for min del.

#moonchild #abh #makeup #sminke #look 

4 kommentarer

Siste innlegg