Need a little magic


Nå er vi ganske langt inn i Oktober. Sykt å tenke på at dette året snart er over. 
I dag får jeg besøk av en kompis som kommer med kinamat. 
Elsker når jeg slipper å lage middagen selv og maten bare kommer til meg. 
Skulle bodd i et magisk slott som ryddet seg selv og maten bare sto klar til en hver tid. 
Og når vi først snakker om magi hadde det vært fint med fugler og mus som hjalp meg med å kle på meg om morgenen mens det var synging og dansing på gang. 
Ja, jeg vil leve i en Disney film. Sorry, not sorry.

Været har vært helt grusomt de siste dagene. 
Samtidig er det litt koselig. 
Føler for å tenne stearinlys og kose meg med noe varm drikke med et godt teppe rundt meg.
Noe av det beste med høsten er nettopp det å kose seg litt ekstra for å komme igjennom de litt mer intense værforholdene. 
Også vet man da at det ikke er lenge igjen til jul. Og når/hvis snøen kommer blir det roligere, lysere og enda mer kos.

Unner alle å ha en kosedag ♥ Have a good day folks xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg