Pink Unicorn

Formen de siste dagene har ikke vært på topp. 
Det er tøft å være kvinne innimellom. Måned etter måned må vi igjennom dette her. 
Mer detaljer skal jeg ikke gå inn i. 

Akkuratt nå sitter jeg og ser igjennom diverse nettbutikker. Begynner å planlegge litt julegaver og samtidig få med meg om det er noen gode tilbud. 
Også er det heller ikke lenge igjen til Halloween. Og de har masse kult i butikkene. Som kostymer og pynt.
Så her sitter jeg da i min fantastiske enhjørning onsie fra H&M, fra Halloween utvalget deres. Elsker den. 
Så myk og så fabulous. Glitrer gjør den også.
Jeg kjøpte den ikke for å bruke på Halloween, men for å ha et koseantrekk å vandre rundt i hjemme når jeg ikke skal noe.

“Being a person is getting too complicated, time to be a unicorn”
 
Unicorn smooch♥

#enhjørning #kostyme #h&m

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg