Simple Halloween Nails (Glam)

Jeg fikk kun sovet to timer i natt, så i dag er det tidlig til sengs! 
Og i morgen er Stranger Things tilbake på skjermen, så da skal meg og Birgitte kose oss med netflix og godis. 
Husker egentlig lite av hva som skjedde i forrige sesong, så må kanskje se de siste episodene av den først. 

Jeg fikset også neglene. Bare noe enkle greier. Kjøpte meg negleglitter i gull på ebay som jeg ville prøve ut. 
Ville ikke ta det på alle neglene og eneste annen neglelakk jeg hadde som matchet gull var svart. Elsker denne svarte neglelakken.
Den har en slags sand effekt. Gir det litt ekstra. Sikkert ikke enkelt å se på bildet. Men amazeballs in real life (sand effekten).

Tipper folk skal ut på halloween fester i helgen. Kommenter gjerne hva du skal kle deg ut som!
Gøy å høre hvilken kostymer folk skal gå i. Og ikke minst sminkelooker.

#negler #halloween #foto #justtalk

4 kommentarer

Siste innlegg