Jack o’ Lantern

Nå har jeg skjært ut gresskaret mitt, etter å ha stresset med å grave ut alt innmaten. 
Tror 90% av jobben med å lage gresskarlykt er å grave ut av alt som er inni. 
But I got it done. 

Nå skal jeg catche up med Stranger things sesong 1 (siden jeg fant ut at jeg ikke husker noe som helst).
Før jeg så ser videre på sesong 2! Happy saturday and all that.

Before

After

Tror det kunne blitt mye bedre… hadde det ikke vært for at kniven min knakk. #obs
Hadde en liten kniv som var perfekt til å skjære ut med, men halveis inni skjæringen knakk den bare. Så måtte bruke en annen mye større kniv og da ble det mye vanskeligere. Men jeg fikk gjort den ferdig! Det er det viktigste. 

Bedre enn den vanlige standaren med bare øyne og munn? 
Hva syntes du? (Til å være første gang jeg prøver meg på annet enn standarden, og selv det har jeg bare gjort en gang før)


#gresskarlykt #gresskar #katt #halloween

11 kommentarer

Siste innlegg