Movies to Watch on Halloween!

I dag så jeg ferdig Stranger Things 2 og først av alt vil jeg bare si #Justiceformews !
Jeg skjønner hvorfor de la ut hele serien med engang istedefor en episode i uken. Hvordan kan man ikke bingewatche?

Denne sesongen var bare enda bedre enn første og umulig og legge fra seg. 
Men mer tror jeg ikke jeg skal si om det, det er fortsatt mange der ute som ikke har sett enda og vil ikke spoile for noen. 
Hvis ikke du allerede har begynt å se, HVA VENTER DU PÅ?

Haha, men neida. Vi er snart i november folkens! Hvor sykt er ikke det?
Og nå så jeg akkuratt at siden klokken er over 00. så er det offisielt Halloween (31.oktober). 
Spooky time is now starting. 
 

Hvis dere trenger noen tips til skrekkfilm eller spennede serier og se på Halloween, så har jeg de her:

Serie:
HALLO? Stranger Things. Need I say more?

Filmer:

♦ Ouija Origin of Evil
♦ Friend Request 
♦ The Presence (Tysk film på Netflix)
♦ Lights Out
♦ Dead Silence
♦ Rings (Denne har jeg ikke sett selv enda)

Tryggere alternativer:
♦ Rocky Horror Picture Show
♦ Frankenweenie
♦ Corpse Bride
♦ Zombieland

Så gjør klart popcornet…

#halloween #film #halloweenfilmer #movienight

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg