Winter Princess – Makeup Look

I går var det Black Friday, men som sagt i Black Friday innlegget mitt ble det lite shopping på meg. 
Jeg har vært utrolig trøtt og sliten for tiden, og jeg vet egentlig ikke hvorfor. Må være mangelen på D-vitaminer. 
Så det er kanskje greit å huske på å få i seg nok av. Er lite lys om dagene, blir mørkt før jeg klarer å registrere at dagen har begynt.
Og de siste dagene har det snødd litt også, da virket det litt lysere en liten stund. Selvfølgelig måtte tempraturene drive å vippe og derfor bare noen timer senere regnet all snøen vekk igjen. (også snødde det igjen..også regnet osv)
Men altså i går Istedefor shopping drev jeg på med Sminke og lagde denne sminkelooken her: 




#sminke #makeup #look #beauty #products #nyx #morphe #toofaced #makeuprevolution #poofyhair 

5 kommentarer

Siste innlegg