Innkjøp og nostalgi

Notebooks fra Glitter

Disse kjøpte jeg på Glitter fordi de bare er utrolig søte med uplifting quotes også er de enkel å få med seg. Passer i både veske og baklomme på jeans.
Savnet å ha noe å notere ting i. Sikkert fordi jeg er født i jomfruen. Obsessed med å ha kontroll på tankene. 

Hårbøyler fra Glitter

Disse måtte jeg nesten bare ha. En til jul og to til nyttårsaften. De bare var søt og glitrende. Og det passer inn med planene mine for i år. 
I fjor fikk jeg ikke noe ordentlig jul pga. ting som fortsatt er litt for sårt å skrive om. Så i år vil jeg bare ha en koselig, leken og glitrende jul som minner om barndommen. Vertfall sånn når det passer seg. 

Tv- Kalendere

Jeg mener, hallo? Når nrk har bestemt seg for å slutte å sende Jul i blåfjell og Jul på månetoppen så må man nesten kjøpe de på dvd. 
Jeg husker de første gangene disse ble vist på Tv-skjermen, og jeg mente jeg var for “kul” til å se på. Men jeg varmet tilslutt opp til det og innså at det ikke var så dumt. Og nå har det blitt noe nostalgisk og minner om barndom og uskyld. Noe som er perfekt når man blir dratt igjennom det harde voksenlivet, og trenger en pause. Også likte jeg hele ideen om å være noe annet enn et vanlig menneske. 


#minner #barndom #innkjøp #shopping #items

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg