Tis the season for christmas music

Akkuratt nå sitter jeg og lager klar en julemusikk spilleliste på iTunes. Gotta have that christmas music for the holiday season. 
Må innrømme at favoritt sangene blir sunget av alle i andeby. Mikke mus og gjengen.
Det bare bringer nostalgi og gode følelser inn i bildet. 

Jeg har også hørt de nye sangene til Sia. Hun har laget et julealbum med original sanger. 
Vet ikke helt hva jeg syntes om de enda. Hun har jo en utrolig fin og unik stemme, og man kan på en måte føle mye av det hun har erfart opp igjennom gjennom musikken. Må nok høre de mer enn en gang for å vite hva jeg føler.

Her er en av sangene fra det nye julealbumet hennes: 

Jeg er bare så glad for at jeg endelig kan høre på julemusikk og se på julefilmer. 
Nå skal jeg lage meg middag og finne meg en julefilm. KOS dere folkens. ♥

♦Fortell gjerne hva du syntes om Sia sin originale julemusikk! 


#musikk #jul #desember

1 kommentar
    1. Julemusikk er koselig. Og det er enkelte sanger man bare MÅ høre hvert år 🙂
      Ønsker deg en fin kveld. Og titt gjerne innom bloggen min om du har lyst. Jeg er ganske ny her inne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg