Pretty Nails and Candy Canes

I dag fikset jeg neglene mine. Jeg ville gå for noe holiday glam, så da gikk jeg for rød og glitrende. 
Jeg brukte Ciaté for den røde neglelakken og innså hvor sinnsykt mye bedre Ciate er enn andre neglelakker. Den bare ble perfekt med engang i motsetning til den hvite som er et annet merke. Jeg hev uansett glitter neglelakk over så det ble en helhet og finish. 
På bildene ser glitter neglelakken neste gullfarget ut, men den er sølv. Noe man ser mye bedre i virkeligheten. 

I dag er det andre søndag i advent og utenfor er det massevis av snø. Så jeg sitter derfor inne med kakao og harry potter (chamber of secrets). 
Hå en koselig søndag folkes. 

Hva syntes du om neglene? 
Hva er din favoritt neglelakk?



#nails #negler #nailart #glitternails #holidaynails #holiday #desember #jul #christmas 

12 kommentarer

Siste innlegg