Come as you are


Nå er det bare en uke igjen til Julaften. 
Julen kan være en tung tid for folk som sliter med depresjon, angst, ensomhet eller annet. 
Det er en tid man skal kose seg og man går inn med forventinger (selvom man prøver å ikke ha forventinger). 
Og hvis man ikke har psyken med seg er det lett for at man blir skuffet uansett hvordan disse dagene blir. 
Og det kan være vanskelig å forholde seg til menneskene rundt seg. Spesielt når man sliter med tanker og følelser man ikke kan noe for og man vil jo at familie og venner skal slippe å måtte se deg sliten og trist når man er ment for å være sammen og kose seg.

Tror det er viktig og bare la seg føle det man føler. Ikke tving deg selv til å være noe du ikke er. 
Man skal prøve og slappe av og kose seg. Men man skal få lov å trekke seg unna og ta noe pauser og la det man føler få komme ut litt.
Kom som du er, men også prøv å se lyset i denne mørke vintermåneden. 

♥Noen som håper på snø på Julaften?
Jeg får ikke ordentlig julestemning med mindre snøen kommer. Ingenting slår det å se ut vinduet på julaften og se snøen dale ned. 

Og jeg vil si jeg håper ingen er alene i disse tider. Men syntes det blir rart å si. For jeg mener man aldri skal måtte være alene og ensom om det så er desember eller juni. 

Uansett, Internett venner.. Enjoy christmas time. ♥

6 kommentarer
    1. Veldig flott innlegg. Det er ikke enkelt for de som sliter med ensomhet, angst og deprisjon i disse tider nei, men det er veldig viktig det du får frem i teksten <3 jeg har selv angst og deprisjoner så jeg bruker å trekke meg litt til bake for å få alt ut, men skjuler aldri hvem jeg er å kommer som jeg er. Vi kan jo også ha noen gode dager . Jeg håper veldig på snø i år, men nå er den i ferd med å regne bort, så tviler på at det blir hvit snø i Trøndelag! klem

    2. Buroyfoto: Takk <3
      Sliter med det samme selv, så syntes selv det er fint å bli minnet på at det er lov å ta pauser. Synd at det ikke ser ut til å bli en hvit jul. Men kos skal det nok bli uansett. God jul<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg