2. juledag

Tror vi har gått igjennom de fleste julemiddagene disse dagene. I går hadde vi kalkun og i dag ble det ribbe. 
Og på julaften hadde vi som sagt pinnekjøtt. 
Hvis ikke jeg har lagt på meg litt nå så skjønner jeg lite. 

Nå har jeg også nettopp kommet meg hjem igjen etter å ha vært nesten en uke hos min mor. 
Så nå skal jeg lene meg tilbake i sofaen og slappe av. 
Nå er vell teknisk sett julen over for denne gang og next up er nyttårsaften. 

Hva er dine planer for nyttårsaften? 

I dag våknet jeg også opp til snø. Selvfølgelig begynte det også å regne. Men snøen er nå utenfor fortsatt, er kanskje mer is nå.
Håper det kommer ordentlig snø istedefor. Lite som er verre en slaps og is på veiene.

Håper alle har hatt en fantastisk juletid ♥


#jul #mat #godt #middag #kalkun #ribbe #pinnekjøtt #juletiden #kos #familie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg