Makeup Look – Exposed

Endelig fikk jeg litt tid til å prøve ut den nye paletten min. 
Jeg brukte Anastasia beverly Hills PRISM paletten som jeg fikk til jul.
Og jeg elsker fargene. Noen av fargene ser ganske annerledes ut på enn i selve paletten. Men de ser fortsatt ganske bra ut, er bare ikke alle fargene som er så ekstremt pigmenterte. Men det kan man alltids fikse med litt Fix+
Og leppestiften jeg har på er Nyx – liquid suede metallic matte i fargen Exposed.

Men nå skal jeg se ferdig en episode eller to av serien jeg ser på og hoppe til sengs.
Snart nyttårsaften! 

Denne looken kan fint fungere til nyttårsaften hvis du har et glitrende antrekk og ikke vil det skal bli for mye.
Ellers kan man alltids legge til glitter på øynene, som f.eks Stila magnificent metals glitter.




Brukte – lure, eden, pyramid, dimension og lucid♥

#sminke #beauty #makeup #anastasiabeverlyhills #abh #sminkepalett #nyx 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg