New year who dis

Håper alle hadde en fantastisk feiring. 
Men nå er vi offisielt i 2018 og hverdagen har begynt igjen. På tide å begynne med noe eller fullføre noe. Verfall ha en ting som styrer meg litt i en retning.
Hater egentlig hele greien med nyttårsforsetter og at folk sier at “sånn og sånn skal skje dette året”. Også jobber de hardt i begynnelsen også dabber det mer og mer av.. også er det på an igjen neste nyttårsaften. Er vell egentlig bare sånn at forrige uke var forrige uke og nå er det en ny uke.
Mange blir skuffet når de ikke har nådd alle målene sine og alt de lovte i begynnelsen av året når man går over i ett nytt år. Men sånn er det. 
Livet skjer. Ting skjer. 
Se heller på fremgangen man klarer å oppnå. Det viktigste er å ha gjort noe. Klart noe. 
Om det er smått eller stort. Kanskje gjort hverdagen til noen bedre. Fått jobben du ønsket deg. Skaffet deg en god venn. Fullført utdanningen. 
Hva enn det måtte være. Man kan ikke få gjort alt. Og noen ganger er livet litt vanskeligere enn vanlig. 
Men man fortsetter fremover. Ha heller et mål om å være glad, spre glede og være positiv mot andre så langt du selv klarer. 

Jeg setter forventningene lavt og tenker det ikke er noe jeg skal klare eller fullføre, men ting jeg skal begynne på. Også får det ta den tiden det trenger.


#motivasjon #inspirasjon #nyttår #2018 #feelhappy #dogood #staypositive #lightuptheworld

8 kommentarer
    1. Du har ett poeng! Jeg har satt meg nyttårsforsetter, men blir ikke lei meg om jeg ikke klarer å nå dem. Jeg tror alle får til noe de kan være fornøyde med når ett år er omme uansett 🙂

    2. Er enig med deg, jeg klarer ikke å fullføre noe av målene 😀 Godt nyttår til deg og for et nydelig bildet 🙂

    3. Haha, det er så sant det du sier om nyttårsforsetter, selv skal jeg bare ta 2018 som det kommer å bare sette meg noen få enkle mål for året som jeg vil komme til å gjennomføre! 🙂 Håper du får et flott år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg