Out with the old, In with the new.

I dag driver jeg bare på med ting rundtom i leiligheten. 
Kaster litt her og der og går igjennom hva jeg vil ha og ikke ha. 
Liker å gjøre dette med jevne mellomrom. Anbefales!

Eller ender man opp med alt for masse ting man aldri bruker, som egentlig bare er i veien. 
Og spesielt når man er i den fasen av livet hvor man leier og bor i kollektiv og den slags så kan det være ganske stress og måtte ha masse ting med på slepet hele tiden. 
Personlig kommer jeg nok alltids til å ha litt for mye, av den grunn at jeg har samlet opp en del igjennom årene og jeg har alt for mange interesser. 
Alt fra bakeutstyr til klær og sko til hobbysaker.
Så det sier jo seg selv om man har veldig mange interesser man faktisk driver på med og som krever utstyr så blir det jo litt ting og tang. 
MEN det kan alltids minskes. 

F.eks kjøper du nye klær så kast ut de gamle med hull i eller som er slitt. 
Og jeg fikk noen gavekort til jul, så da skal jeg gjøre nettopp dette. 

SuperthumbSuperthumbSuperthumb
(Bilder lånt fra WeHeartit) 

Happy Decluttering ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg