Makeup Look – Valentine

Valentinsdag is coming up. 
Så derfor tenkte jeg at det var passende og lage en Valentinsdags inspirert sminkelook. 
Jeg prøvde også ut Colorista sin hårspray i rosa, som gikk raskt vekk igjen etter vask.

Ha en fin Lørdag folkens ♥ Jeg skal nå kose meg med besøk, god mat og film.   

Hva syntes du om looken?

​Jeg brukte:
Øyne: 
♥ Too faced – glitterbomb
♥ Abh – Modern Renaissance

Fjes: 
♥ Nyx HD foundation og concealer
♥ Abh Modern Renaissance
♥ Face Stockholm Glitter

#sminke #makeup #sminkelook #valentinsdag #nyx #look #pink #hearts 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg