Candy K

Jeg elsker sminke av mange grunner. En av grunnene er at man på dårlige dager kan få seg selv til å se bedre ut.
Selvom man ikke har fått sovet ordentlig på en uke og psyken er dårlig. Så trenger det ikke alltids syntes på utsiden. 
Og nå mener jeg ikke skjule hvordan man egentlig har det, men å gi seg selv en boost når det trengs.
Dette kan få oss til å føle oss bedre, om det så bare er en liten stund. Så holder den lille studen stor verdi. 
Jeg elsker også hvordan det kan føles veldig “Zen”, nesten som meditasjon å sminke seg. For man får brukt hendene og hodet fokuserer på noe annet. 

Nå har jeg akkuratt sett ferdig en serie på tvsumo som heter “the wrong girl”. Det ligger ute to sesonger, men fant ikke noe svar på når en tredje sesong kommer. 
Hvis du liker serien “younger” er det stor sjangse for at du vil like denne også. 
Kom gjerne med serie tips down below

Øyne: ABH – Modern Renaissance 
Morphe x JaclynHill
Sweedlashes falske øyevipper
Fjes: Milani conceal and perfect Foundation
ABH – Moonchild glow kit
Isadora bronzser
Lepper: Kylie Lipkit – Candy K

#sminke #makeup #makeuplook #sminkelook #lipkit #lipstick 

♥ Følg meg på Instgram HER ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg