Helgen + Fastelavens

I helgen var jeg uten de fleste tingene mine, som f.eks kameraet. 
Jeg hadde en venn på besøk i leiligheten min (hvor jeg nå ikke er så ofte). Vi så noen gøye filmer, pratet og spiste noe god mat. 
Spilte også noe Trivia, men ellers ikke så mye annet. 

Jeg liker egentlig sånne helger veldig godt, hvor man bare kan slappe av med en venn eller to og finne på koselige ting. 
Personlig tid med gode mennesker, hva kan vell være bedre?

Så dro jeg til min mor i går og spiste fastelavens boller sammen med min bror og nevøene mine. 
Og nå har jeg egentlig bare konstant lyst på fastelavens boller. IT IS SO GOOD. 
Og enda bedre med kakao eller sjokomelk til. Ohmy. 

I dag har jeg bare tatt det med ro. Jeg trenger å bare hente meg inn litt igjen. Og driver nå å leter etter en god film og se. 
Jeg er uten serie å se på også nå. 
Noen gode tips? Leave a comment down below♥

cakeSuperthumbSuperthumb
chocolatechocolatedrink
(bilder fra “Weheartit” )

♥ Følg meg også på Instagram HER ♥

#helgen #hverdag #fastelavens #baking #boller #godis #mat #venner #kos #film

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg