Makeup Look – Party Girl

I dag har min kjære kusine bursdag og blir hele 18år! 
Og jeg er altså syv år eldre, uten at jeg forstår helt hvordan det er mulig. Føler jeg nettopp ble 18 selv. 
Men det føler vell kanskje de fleste?
Så da skal vi spise kake når hun kommer hjem fra kino. 

Imens har jeg drevet på med sminke og endelig testet ut noen av kylie lipstickene jeg har. Jeg kjøpte Kylie cosmetics mini velvets fra The birthday collection for en tid tilbake og har ikke brukt de i en look før nå. Dette er da “Party Girl” lipsticken. 
Og syntes de er utrolig behagelig på. Og elsker fargen. 
Øyenskyggen jeg har brukt er fra en gammel palett fra Toofaced. Tror ikke den er mulig å få tak i lenger. 
♥Hva syntes du? 
Foretrekker du matt eller velvet lipsticks?

6 kommentarer
    1. Av erfaring så syns jeg at matt tørker så fort ut, og deretter begynner det å flasse. I alle fall utifra det jeg har prøvd fra Meet matte hughes 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg