– New in –

I dag føler jeg det er en “spis alt godt du kan finne på kjøkkenet” type dag. 
Og senere kommer nevøene mine hit, så kanskje begynne på den spisingen før de kommer.  Jeg ikke dele (les med Kuzco stemme). Neida, joda, neida. 
When food is everything… 

I dag tenker jeg egentlig bare å hjelpe til med å underholde kidsa og ellers finne på noe kreativt. 
Jeg kjøpte meg verfall noen nye sminke produkter. Jeg har bare en foundation utenom den under og det er Nyx HD studio photogenic foundation.
Så kanskje drive på med noe sminke eller gå ut en tur og ta bilder. 

Ha en fin helg folkens xx ♥

♦ Tarte Shape tape concealer – Denne har jeg hørt utrolig mye bra om og ville teste ut selv. Har bare testet den ut en gang men er foreløpig fornøyd. 
♦ Milani Conceal + Perfect foundation – Denne har jeg også sett rundtom en del på nett. Føler den gjør jobben. Men tror til min overraskelse at denne i “porcelain” var hakket for lys for meg. Som om det er mulig liksom, men tydeligvis. 
♦ Fit me! matte + poreless fra maybelline – Uhm, vell. Hva skal jeg si? Jeg har aldri vært fan av pudder i ansiktet. Øynene er en ting, men resten av ansiktet er noe annet. Så kanskje det er derfor jeg ikke var helt imponert. 

6 kommentarer

Siste innlegg