Glamglow

Den siste uken har jeg vært på en plass hvor jeg har vært uten noe form for hudprodukter. Og kan mildt sagt si at huden har vært ekstremt tørr.
Nesten sånn jeg trodde den bare skulle flasse og dette av. Så når jeg kom hjem var jeg glad produktene jeg bestilte fra Kicks hadde kommet i posten. 
Glittermasken fra Glamglow har jeg gledet meg lenge til å prøve og var usikker på om den noensinne kom til å komme til norge, men det gjorde den endelig. 
Jeg har allerede prøvd de to andre produktene, men glittermasken har jeg ikke kommet til enda. 
Glamglow Galactic Cleanse elsker jeg allerede og den lukter ekstremt godt. Og Glamglow hydrating treatment kjøpte jeg i mini form da jeg var usikker på om huden min kom til å like den, og til de prisene er det en god ide og gå for miniversjonene først om man vil teste ut produktene.

Har du prøvd noen av produktene fra Glamglow?
Hva er din favoritt?



#glamglow #hudprodukter #skincare #glitter #masker #facemask #glam #beauty 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg