Visdoms ord

Endelig fant jeg å måte å koble kamera til Mac uten dingsen jeg klarte å miste. 
Mener den ligger jo i huset ett eller annet sted, så finne den skal jeg nok klare. Men i mellomtiden fant jeg en annen løsning heldigvis. Datamusen sluttet jo også å funke og jeg er en av de som bare må ha ordentlig datamus. Men bestiller meg en ny en der. 

I dag har vi hatt besøk og grillet. Er rart å tenke på at vi allerede er i April og våren offisielt er her. 
Leilighetsjakten er fortsatt igang, men tar det sakte da jeg ikke vil ende opp et sted jeg ikke trives. Året i fjor for meg ble ganske så tøft, så jeg vil satse på å gjøre ting bedre for meg selv i år. 
Det er ikke alltid det enkleste å ta hensyn til seg selv og behovene man har. Man vil kanskje være med på alt mulig, si ja til alt og ikke gå glipp av muligheter. Men man må også lære seg å sette grenser. Kroppen sier ifra på et tidspunkt og det er kun du som sitter igjen med de konsekvensene. De fleste du har sagt ja til og ikke ville skuffet vil ikke være der når du ikke klarer lengre. Er du heldig har du noen fine få som stiller opp. 
Men sånn er det ikke med de fleste andre. 
Så lær og kjenn dine egne grenser. 

Nå tenkte jeg å begynne å se på årets sesong av bloggerene. 
Jeg er egentlig ikke noe stor fan av reality programmer, men bloggerene er koselig å følge med på. 
Følger du med på bloggerne?
Hvem er din favoritt? 

#hverdag #serie #tanker #meninger #bilde #update

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg