Makeup – Maliboo

Hey Lovelies
De siste dagene med unntak av helgen har jeg våknet opp av høy ule lyder etterfulgt av høye brak som får hele huset til å riste. 
Nærbutikken er revet ned og de holder på å bygge en større og bedre en. De driver å “bomber” vekk stein eller hva enn de gjør. Men intense greier å våkne til hver morgen mildt sagt. 
Typisk at når jeg flyttet hjem igjen ble butikken revet ned og når den liksom skal være åpnet igjen er nok jeg flyttet ut.

Men over til bedre ting:

Her er siste sminkelooken jeg gjorde. Jeg brukte Jaclyn Hill paletten og testet ut noen av fargene jeg ikke har prøvd før. 
På leppene bruker jeg Kylie cosmetics Lipkit i fargen “Maliboo”
Hva syntes du?


Følg meg også på Instagram HER,-

#sminke #makeup #look #morphe #jaclynhill #kylie #kyliecosmetics #curlyhair 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg