Nyeste Innkjøp

En av tingene jeg elsker med våren er farger. Best av alt pastell farger. 
Føler meg mer livlig og gladere med slike farger i hverdagen. 
For en liten stund siden kom Nyx ut med nye paletter, så jeg skaffet meg den ene som jeg kan bruke til å skape flere vår og sommer inspirerte sminkelooks. 

For tiden driver jeg stort sett bare å planlegger mine neste steg og hva jeg skal gjøre videre. Sminke er ett av de fokusene som gjør at jeg slapper litt av mens jeg driver på med det og er derfor veldig positivt for meg akkurat nå. 
Det er viktig å bruke hendene når man har mye i hodet. Om man velger maling, strikking, sminke eller hva enn man føler for så er det positivt å rette fokuset fra hodet ned i hendene. Hjernen må da konsentrere seg om hva hendene driver på med istedenfor. Så et fint tips om man går igjennom en tyngre periode eller er mye stresset. 

Også anbefaler jeg alle og utnytte sollyset. Sug til dere D-vitaminer så mye som dere kan ♥

Hva er din stress relief?



#sminke #tanker #minskestress #stress #hverdag #innkjøp #pakke #post #nyx 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg