Bergen på lykkepiller

Akkurat i dag føles det som om vi hoppet over våren og gikk rett til sommer.
Det er fint å ha en slik dag som dette etter gårsdagen hvor ting ikke gikk helt som planlagt. Alt ordnet seg heldigvis og jeg hadde to gode mennesker som var med meg. Vi hørte på musikk, danset, spilte brettspill og pratet i flere timer. 

I dag har jeg stort sett bare vært ute å nytet solen. Og for første gang i år har jeg kunne gått med sommerkjole ute. 
Jeg føler det er noe spesielt med oss bergensere og sol. Vi har kanskje litt mer regn til tider enn resten av landet, men vil ikke si det er så ekstremt som folk forteller. 
Når solen kommer frem dukker alle opp i sentrum og er strålende glade. Som om alle hatt tatt lykkepiller. 
Det blir god stemning og folk tar seg gjerne en ute-øl. 
Har vi sol for lenge derimot, over flere uker, så samler vi oss for å ta regndansen. 

God soldag folkens♥


Elsker denne isen fra Hennig Olsen btw. 
Er ikke all sorbet is som faller i smak hos meg. Men denne er amazing ♥

Hvilken is er din favoritt? 

#sol #vår #sommer #is #bergen #bilder 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg