Keep Calm It’s Sunday

I går hadde jeg besøk av en venn, som også var snill nok til å plukke opp kina mat. (Som jeg elskeeeeer) #foodie 
Vi endte opp med å se på en hau med skrekkfilm trailere av filmer som skal komme ut i år på slutten av kvelden/natten og var egentlig rimelig oppgitt av hvor mye kvaliteten har sunket. Det blir heldigvis fortsatt laget noen gode skrekkfilmer som jeg gleder meg til å se. Men må understreke at The conjuring 2 og Insidious filmene ikke er på listen min over gode skrekkfilmer. Og ser at det kommer ut både The Conjuring 3 + spin-offen “The nun” og Insidious 4. Noe jeg skjønner lite av. 
Den første Conjuring filmen var derimot ikke dårlig,  men de skulle nok ha stoppet der. 

Men på en annen side gleder jeg meg til å se Truth or Dare med Lucy Hale i hovedrollen. 
Og hvis du liker Lucy Hale som skuespiller anbefaler jeg også å skjekke ut “DUDE” på netflix (som ikke er skrekk btw).

Uansett, nå er det søndag. Som betyr at ingen dømmer deg for å gå rundt i pysjamas hele dagen og ikke gjøre annet enn å spise junkfood og se på serier.
Noe jeg regner med alle som var ute på byn i går setter pris på. 

    “Sundays… Sleep until you’re hungry, then eat until you’re sleepy”

Er det lov at jeg fortsatt craver fastelavensboller? 

♥ Ha en fin søndag folkens ♥

#sunday #thoughts #film 

4 kommentarer

Siste innlegg