“It’s the weekend calling”


Denne uken har jeg egentlig ikke klart å fokusere i det hele tatt. Jeg hadde en ting jeg skulle som jeg gruet meg til og da gikk alle tankene dit. 
I tillegg var jeg flink å kutte ned på pc/mobil bruken. Jeg er altså lite på disse tingene på dagtid, men har en tendens til å sitte en del på pc før jeg skal legge meg. 
Denne uken byttet jeg ut pcen med en bok. 
Nå er det i det minste helg og i morgen blir det grilling. På tross av dritt været vi har, men grillen står altså under tak. 

Nå har jeg store planer om å varme meg under et teppe og få med meg nyeste episoden av Riverdale etterfulgt av nyeste episoden av Famous in Love. 
Hvis du ikke har sett ” Famous in love” anbefaler jeg den på det sterkeste. 
Produseres av I.Marlene King som sto bak “Pretty Little Liars” og med Bella Thorne i hovedrollen. (På HBO)
Jeg klarer faktisk ikke se på serie/film uten noe mat eller snacks til. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg og hele “filmkosen” virker da meningsløs. 
Anybody else? 

Hva er ditt favoritt film snacks?

“Friday Mood On” 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg