Converse x MC

Jeg så på Instagram for en stund siden at Miley Cyrus annonserte at hun holdt på med en collab med Converse. 
Og da jeg først så skoene visste jeg at jeg måtte ha de. Jeg mener… det er som om de var laget for meg, haha. 
Men altså jeg har alltid vært en fan av Converse sine sko, og opp til nå kun hatt de vanlige svarte. Miley kom ut med flere forskjellige design, men disse var de jeg ble mest hekta på. 
Hvit, rosa og glitrende ♥ Hva mer kan man ønske ? 
Hva syntes du? 

I dag fikk vi enda en sol dag, så da var det ut og få litt D-vitamin før jeg setter meg ned foran pcen og fortsetter å se Beverly Hills 90201. Når man ikke har flere serier å se på så man går bakover i tid og ser på eldre serier. 
Selvom det er smålig tortur å sitte å se på folk som bor i store villaer som er i nærheten av store sandstrender. 
Men det er også sykelig addictive. 

♥My cat tatoo♥ Jeg drømte faktisk om katten min i natt som ikke lenger er med oss. Denne tatoveringen er til minne om han♥ Miss you love. 



#sko #sol #somme #Vår #converse #MC #Mileycyrus #meg #Bilder #ute #natur #kylielipkit #pink #glitter #mote #fashion

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg