Make up – 17 mai inspo

Nå er det bare noen dager til 17. mai og mange lurer på hva de skal ha på seg, hvordan de skal sminke seg osv. 
Så i går testet jeg ut en 17. mai look inspirert av fargene på flagget våres. 
Jeg vet for så vidt ikke hva jeg skal ha på meg på 17. mai. Jeg tok bare med meg noen få av kjolene mine med til min mor, og ingen av de har de rette fargene. 
Fikser nok noe uansett. 
Og som sagt tidligere på bloggen elsker jeg tema dager. Hvor man f.eks har visse farger og diverse å forholde seg til. 
Nå skal jeg ikke feire som jeg pleide før, men har en del planer allikevel. 

Hvilken planer har du på 17.mai?


Nyx Ultimate shadow palette brights 
Nyx love you so mochi palette
Abh modern renaissanse
Tarte shape tape concealer
Nyx setting powder
PF Butter Bronzer 
Blush
Abh dip brow pomade
Kylie lipstick velvet “surprise me” 


#sminke #look #17mai #feiring #makeup #nyx #abh #tarte #kylie #kylielipkit 

Skjekk gjerne ut Instagrammen min HER

7 kommentarer
    1. Først av alt vil jeg bare få skrevet: Så fantastisk vakker du er 🙂
      Når det så kommer til mine planer for i morgen så har jeg absolutt ingen. Blir nok bare til at jeg holder meg alene hjemme med mitt som om det var en hvilken som helst annen dag i året, da jeg blant annet ikke har noen i nærheten å treffe. Hehe.

    2. Aylar Von Kuklinski: Tusen takk!
      Ja, ser den. Finnes derimot alltids noe å gjøre hvis man har lyst. Men kan være helt greit å holde seg hjemme også. Viktigste er god mat sier nå jeg x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg