Gøy eller et ork?


I dag er planen å gjøre et par ting klart til i morgen. 
Nevøene mine kommer så da fikk vi en ide om å lage forskjellige aktiviteter her. Som fiskedam, sekkeløp og diverse. 
Nå vet jeg ikke hva svigersøster har kjøpt inn til å få til dette, men noe skal vi få laget uansett. 
Det er gøy å få være litt kreativ innimellom. Er ikke ofte man bruker maling og slikt lenger. 

Vet ikke om jeg misunner alle som skal inn til byn på 17. eller om jeg syntes det er for mye ork uansett. Er noen år siden jeg deltok på feiringen inni sentrum. 
Alltid elsket tivoliet og bodene hvor man kan kjøpe masse tull. Vet ikke hvorfor jeg syntes billige greier solgt rundt om i forskjellige boder på 17.mai er gøy, er ikke som man får bruk for det i ettertid. Men det er vell bare barnet i meg som elsker alle fargene, hattene og godiset. Og det faktumet at de får meg til å tenke på syden, haha. Er alltid masse boder eller “shops” med slike ting på turiststedene i syden.

Men sentrums feiringen får jeg heller ta igjen om noen år. 


I dag er jo en typisk festedag. Så mange ligger kanskje med hangover i morgen. Tipper det blir en hard dag for russen, haha. Til alle som skal ut å feste i dag så sier jeg CHEERS, og kos dere! xx

Skjekk meg gjerne ut på Instagram HER

♥Hva er dine favoritt ting å gjøre på 17.mai?♥ 

#feiring #planer #mai #vår #17mai #picture #blomster #makeup 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg