It’s something about the sunshine baby

Etter 17. mai ble jeg som nevnt i forrige innlegg syk og ble liggende noen dager. Så der skjedde det lite spennendes. 
Jeg er akkurat begynt å bli bedre, forkjølelser har en tendens til å henge i en liten stund etterpå. 
Og så kom det noen utrolig varme soldager og da klarte jeg ikke få meg til å gjøre annet enn å nyte været. 
Og i helgen hadde jeg besøk av noen kompiser. 

Det ble da mye sitting ute i solen. Det har vært opp i 40 grader! Noe som er helt sykt allerede nå i mai. 
Så naturlig nok endte det opp med vannkrig. 
Det er på slike dager jeg drømmer om basseng i hagen (ordentlig basseng, ikke oppblåsbar). 

Vi spilte også Emoji Charades til langt på natt. Den appen kan man altså finne på Apple Tv. 
Man bruker da mobilen til å skrive inn emojier for å beskrive en film/kjendis/matrett også skal de andre gjette. Dette går altså på tid og er om å gjette flest mulig ting før tiden renner ut, også kan man velge kategorier. 

Det var med andre ord utrolig koselig. 

Nå sitter jeg å browser igjennom forskjellige streaming tjenester i håp om at en av de har en serie jeg kan følge med på. 
Jeg har sett det meste og er nå utkikk etter noe lett å se på. Litt i samme kategori som “New Girl” som har mye humor i seg men også klarer fint å vise alle forskjellige følelser. 
Jeg anbefaler forresten alle å se “Famous in Love”, spesielt om du liker “Pretty little liars” da I.marlene står bak denne også. Og jeg håper på flere sesonger og det  krever at flest mulig ser på, haha. “Famous in love” ligger altså på HBO. Hele første sesong er ute og foreløpig 9 episoder fra sesong 2.

#varme #sol #vann #serie #kos #helg 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg