Less bitter More glitter

I går hadde jeg bare lyst å legge meg i et badekar fylt med isbiter. Synd jeg ikke har badekar… 
Det er noen syke tempraturer for tiden.
Det er for all del fint med sol og varme, men dette huset har ikke noe kjølige punkter hvor man kan ta pauser. Og pauser fra varmen er noe man trenger, spesielt om man er Bergenser. 
Vi kjørte i hvert fall ut å kjøpe frozen yogurt fra 7eleven og det hjalp litt♥
Hva gjør du for å kjøle ned i varmen? 
 

Jeg bestilte nylig deksel fra Casetify etter å ha vurdert å kjøpe lenge. 
Har hatt lyst på glitterdeksel en stund nå og grunnen til at jeg bestilte fra Casetify var pga. kvalitetssikkerhet. 
I tillegg skal det også funke å lade mobilen på trådløs ladestasjon med dekselet (for oss som har mobil som kan bruke slike ladere). 
Jeg elsker også quotet “good vibes only”. Jeg har det tungt nok med psyken og det er da fint å gi den beskjeden om at jeg vil ha en positiv sone rundt meg.
No drama zone. 

BjVrxX3B-uf

#deksel #iphone #apple #case #phonecase #mobildeksel #glitter #unicorn #good vibes only

 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg