Blonds have more fun

Jeg misliker egentlig det utrykket “blond have more fun”, because do they? really? No. 
Men fint er det nå. Spesielt i sollyset. 

Nå har jeg endelig tatt etterveksten, noe jeg egentlig hater å gjøre. 
Hadde vært kult om håret bare skiftet farge utifra hvilket humør jeg er i. Men uheldigvis er det umulig. 
Jeg vet derimot om en hårfarge som skifter farge utifra hvilken temperatur du er i, den veksler da mellom to farger. Noe som egentlig er ganske kult. 
Men tror ikke de er lett å få tak i foreløpig. Men hadde vært gøy å teste ut! 

“Vivida Mood color” heter den og er mange videoer på youtube hvor folk tester den ut. 

Noe jeg syntes er plagsomt i forhold til bleking av hår er at man har jo ettervekst igjen en uke senere. Føler det skal mye dedikasjon til når man velger å ha blondt hår. Og ikke minst prisen man må betale om man gjør det hos en frisør. 
Personlig velger jeg ofte hjemmebleking da det bare er raskere og enklere….og ikke minst billigere. 


Denne t-skjorten aner jeg faktisk ikke hvem er sin. Jeg fant den blandt skittentøyet mitt i kollektivet jeg bodde i og spurte alle om det var deres, noe den ikke var. Så hvem som har eid den eller hvordan den havnet blandt mine klær er et mysterium. Nå er det i hvert fall t-skjorten jeg bruker når jeg bleker/farger håret. So thanks stranger. 

Jeg vurderte faktisk å ta øyenbrynene mine også, men det hadde kanskje vært en utrolig dårlig ide! Eller? Haha.

#blond #hår #farging #bleking #bleach #blondes 

5 kommentarer
    1. Jeg føler jeg får mer oppmerksomhet som blond, så vil på en måte si meg enig i det uttrykket ^^ Hvorfor vil du bleke øyenbryene forresten? 🙂 syns det er fint når de er litt mørkere 🙂

    2. Ida: Haha, føler min naturlig farge på brynene er så merkelig. Nesten umulig å finne riktig øyenbryns farge til de pga. det. Så derfor vurderte jeg det x)

      Men ja er for så vidt litt enig i utrykket selv også i forhold til at man kan ha det gøy med masse forskjellige farger i håret når man er blond. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg