Jacuzzi Sunday


I dag grillet vi. Etter uker med grillforbud kan man trygt grille igjen. 
Sol er det også. 

I helgen har det bare vært meg og kusinen min i hus. Så vi spilte spill og pratet og i går kom også venninnen til kusinen min og da satt vi å hørte på musikk og pratet mens de gjorde seg klar til byn. 
Mens jeg fortsatt ikke har begynt å drikke igjen. Det har da altså gått ca. 1 og et halvt år siden jeg har drukket. 
Dette fordi jeg har valgt å fokusere mest mulig på psyken min og det å komme seg opp igjen i vekt. Har heller ikke savnet alkoholen, så hva er da vitsen? 
Men vet lysten vil komme tilbake på et tidspunkt, men i mellomtiden er jeg fornøyd med å være avholds. 

NÅ sitter jeg ute i paviljongen og hører på musikk før jeg tar turen opp i boblebadet ♥
Håper alle hadde en fin helg xx 

Hva gjorde du i helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg