New in – Hårprodukter

I dag har jeg hatt time med fysioterapeut og så fått noen gode nyheter. 
En ting mindre å stresse over. 
Får håpe jeg snart kan krysse flere ting av listen og endelig få litt mer ro i kroppen. 

Nylig bleket jeg også etterveksten, noe som gikk ganske bra. Men ble ikke helt fornøyd, så skal ta en runde til. 
Jeg kjøpte også inn noen nye hårprodukter for å opprettholde en fin blond farge. 
Eneste jeg har prøvd av Lee Stafford tidligere er “coco loco” produktene (som er for alle hårfarger). Usikker på om jeg egentlig likte de noe særlig eller hva jeg gjorde, men kjøpte de i hvert fall ikke igjen. 
Men jeg håper at “Bleach blondes” produktene er gode. 

Fortell meg gjerne din erfaring hvis du har testet disse produktene! 
Tidligere har jeg brukt L’oréal expert silver shampoo og følte nå at det var på tide å prøve noe nytt. 

Også måtte jeg kjøpe “playful pink”. Jeg elsket å ha rosa hår forrige gang jeg hadde det og må få det igjen. 
Den skal bare vare 1-4 vask. 
Rosa er den fargen som går raskest ut igjen etter min erfaring. Blå er nesten umulig, men rosa har jeg gode erfaringer med.



#hår #produkter #newin #leestafford #silvershampoo #purpleshampoo #pink #hair 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg