Ting jeg er hekta på

1. Shopping
Uansett hvor mye jeg hater å bruke penger og har lyst å stå imot så gjør shopping meg glad. Og i perioder hvor jeg må spare og bruke mindre penger så gir jeg meg selv shoppeforbud, men tillater meg selv små kjøp her og der når det er nødvendig. 
Det er egentlig skikkelig dumt at overfladiske ting kan gjøre meg så glad. 
Licensed from: gonghuimin468 pixabay.com

2. Pokemon GO
Altså unnskyld meg, men hvorfor skal man gi slipp på barndommen egentlig? 
Ja, man vosker opp. Ja livet endrer seg. Men ting som var viktig, trenger ikke å slutte å være viktig bare fordi noen ikke deler samme oppfatning. 
Når noe har hatt en betydning for meg så er jeg ikke den type person som bare kaster det i bosset så snart noe “kulere” dukker opp eller fordi noen mener noe har en aldersgrense. 
Pokemon var en stor del av barndommen min og nå bringer det med seg mye nostalgi og gode minner. Det gjør meg glad og jeg er en ekstremt lojal person. 
Sorry not sorry. 

3. Tv-serier 
Når jeg blir hekta på en tv- serie er jeg den type person som ender opp på youtube hvor jeg ser på intervjuer med personene fra serien i håp om at de skal gi meg et clue på hva som skjer videre i serien. Jeg bare må vite… 
Derfor hater jeg egentlig når jeg må vente fra uke til uke på nye episoder. 

4. Sjokolade 
En hverdag uten sjokolade er ikke for meg. Jeg har også lest noe om at kvinner har et større behov for sjokolade, og dette har visst noe med hormoner å gjøre. Ikke vet jeg om det er sant, men hvem er jeg til å sette spørsmålstegn ved det? 
Selve kakaobønnene er utrolig sunne, så rein mørk sjokolade kan en hver unne seg. Men vi alle vet at den gode melkesjokoladen smaker best. 
Licensed from: TinaKirk pixabay.com

5. Overnaturlige ting
Alt fra supernatural horror filmer til samtaler om personlige opplevelser som var utenom det vanlige. Jeg syntes det hele er fascinerende og har selv opplevd en del merkelige ting. 
Jeg elsker skrekkfilmer, men ser aldri gore eller slashers. Det må være overnaturlig ellers er det sjeldent verdt å se for min del. 
 

Kjenner du deg igjen i noe av dette?
Hva er du hekta på? 🙂

#top5 #obsessed #hekta #tingjegliker 

4 kommentarer
    1. Bra du slår et slag for Pokemon Go! Folk må få lov til å underholdes med det de vil, så lenge det ikke går ut over andre! Og syns du Pokemon Go er underholdene, så har ingen noe med det å gjøre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg