I’m a dreamer

Hvorfor har jeg så sykt rare drømmer? 
Natten som var drømte jeg at en venninne ble jaget av en jeg kjenner i zombie kostyme mens jeg sto oppå et høyt gjerde og tok bilder av situasjonen. 
Altså, hallo? Hva var poenget med det liksom?

Jeg våknet også i 10 tiden fanget en legendary pokemon via field researchen som jeg endelig var ferdig med, også dum som jeg var så gikk jeg OG LA MEG IGJEN. Så ja, når jeg våknet igjen og endelig sto opp så var det ikke mye energi hos meg. 
Så i dag har jeg faktisk ikke orker noe særlig.


Elsker at denne t-skjorten fra Guess kan brukes på flere måter. Er sikkert ikke mening å være off the shoulders, men hvis noe funker så funker det! 
Eller hva?
Jeg vurderer også å få farget håret mitt rosa igjen. Det er jo sommer og det er tiden for pastel farger i håret.. for meg i hvert fall. 

Men nå får jeg finne meg en film å se på før jeg legger meg ♥ xx
 

Har du ofte merkelige drømmer? (Tror nok alle har det, men ikke all som husker). 
Hvilken pastel farge ville du hatt i håret? 

Er dette sant egentlig? Gir mening for min del. 
 Bilderesultat for I have weird dreams

#drøm #drømmer #hår #dagenmin #myday #hverdag #funfact

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg