Playful Pink

I går testet jeg ut Lee Stafford “Playful Pink” 
Rosa fargen går ut etter 1-4 vask (noe som gjenstår å se) 
Jeg liker fargen, eneste som er dumt er at jeg brukte opp nesten en hel flaske og fargen ble fortsatt ikke jevnt fordelt. Den var utrolig vanskelig å få blandet inn i håret. Og da hadde jeg fulgt instruksene nøye. 
Det er jo ikke første gang jeg farger håret rosa. Og de jeg har brukt tidligere er mye lettere å jobbe med enn denne her. 
Men den er jo helt ok da! Og funker sikkert enda bedre til å bare ta tuppene og få en dip dye effekt. Så jeg anbefaler den for så vidt, men kanskje ikke til å bruke i hele håret. 



#rosa #hår #hårfarge #hair #pinkhair #pink #playful #leestafford 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg