VIRGO

Denne helgen hadde jeg Ragnvald på besøk. Som betyr mye synging, dansing og latter. 
Vi så også en film og spiste sushi. 
Jeg lekte meg også med en sminkelook, og ser nå i ettertid at stjernetegnet mitt “jomfruen/Virgo” ble speilvendt. Og det til tross for at jeg sjekket med mobilen min før jeg fullførte. Men speilrefleksen var ikke like snill som mobilen ser det ut som. 
But hey, try and fail..

Hva syntes du om sminkelooken?



I dag skal jeg slappe av etter å ha hatt en gøy og morsom helg. Å ha det gøy tar en del energi! 
Tips til serie: Making History på Viaplay (Det er en morsom serie med Leighton Meester som spilte Blair i Gossip girl)

“Virgos are decisive people who always has a plan in motion”

#sminke #makeup #kylielipkit #abh #dipbrow #facestockholm #glitter

Instagram HER
Facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg