Dette har jeg nå vært igjennom for tredje gang

Da var jeg hjemme. 
De siste to ukene har jeg altså ikke vært her, men nå er jeg på plass igjen. 
En dag hjemme og så oppdager jeg lekkasje i taket på kjøkkenet. Føler dette begynner å bli en tradisjon. 
Jeg måtte igjennom det samme i fjor da jeg bodde med en venninne, og en gang tidligere her hos min mor. Alle gangene har vært om sommeren rundt samme tid. 

Så nå er det fult styr med å få det fikset. 
Heldigvis er ikke lekkasjen like gale som den i fjor hvor jeg leiet, men fortsatt utrolig irriterende å måtte gå igjennom en TREDJE gang.
Ikke kan jeg få laget meg mat heller. Så i dag blir det takeaway som en kompis skal komme med senere i dag. 

Men nå må jeg finne ut hvordan jeg skal få vasket noe klær. Blir vell håndvask på meg. wo freaking ho. 

Nei til flere taklekkasjer takk. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg