Bobler og ny Netflix serie

I dag har jeg og kompisen min Ragnvald vært ute i boblebad. 
Jeg hadde lovet han flere ganger at vi skulle ut i boblebadet med hver gang har noe uventet dukket opp. Men nå fikk vi endelig gjort det. 
Det ble også sol og varmt i dag så da passet det ganske bra. Kunne kanskje vært litt kaldere ute når det er såpass varmt i vannet, men kan ikke klage. 

I går begynte jeg å se den nye netflix serien Insatiable med Debby Ryan i hovedrollen. Serien hadde allerede før den var kommet ut fått mye kritikk og har en underskriftskampanje på nett for å bli kansellert. Dette fordi folk trodde utifra en kort trailer at serien handlet om “fat shaming”. Men nå er serien ute og jeg ikke fikk noe negativt inntrykk når det gjelder vekt og slikt. Jeg syntes derimot hovedpersonen virker ganske ustabil og til tider halvveis kriminell. Men nå er jeg foreløpig bare på episode 5, så får se hvordan ting utvikler seg. Er i hvert fall verd å se første episoden for å se om den virker interessant. ♥

Vi satt og lo en stund av dette bildet. Timing er alt. Han ser nesten litt høy ut, haha. 

#netflix #boblebad #sol #sommer #august #kos #vann #friends 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg