Det nye kollektivet

Internettet i det nye kollektivet er helt forferdelig. Men jeg jobber med å få det fikset, forhåpentligvis blir det tatt på alvor. 
Det er en del andre ting også som ikke er helt bra her. Og vi trenger ny sofa og diverse annet. 
Til tross for at det var vaskehjelp før vi flyttet inn er det ikke rent mange plasser. 
Syntes det er litt sykt at noe blir leid ut i en slik tilstand. 

Jeg har ikke hatt noe særlig motivasjon til å pakke ut noe særlig heller. Mange av tingene måtte tilbake på lager da det rett og slett ikke er plass til mye her. 
Så akkurat nå føler jeg meg egentlig bare veldig usikker og prøver å tenke ut noe smart. Men lite har dukket opp foreløpig. 

De jeg bor med virker i hvert fall hyggelige. Men de er på en helt annen timeplan enn meg siden de studerer. 

Jeg har nok vært utrolig heldig med mine tidligere kollektiv i forhold til hvordan det har sett ut og pris og diverse. Jeg har også vært heldig siden jeg tidligere bare har bodd med venner som jeg har kjent lenge, selvom det også hadde sine negative sider. 
Men alt (tidligere) har alltid vært i tipp topp stand, jeg har hatt mye plass og ble noe ødelagt ble det fikset på dagen. 

Her jeg er nå er alt veldig annerledes og nytt og ting blir ikke fikset i et raskt tempo. 

Har du noen uheldige kollektiv erfaringer?
og
Har du noen positive kollektiv erfaringer?

#kollektiv #flytting #flytte #moving 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg