Tuesday

I går fikk vi møte sistemann som skal flytte inn. 
Totalt er vi altså fem personer. Sistemann viste seg å være en gutt. 
Noe jeg absolutt syntes er positivt, da jeg alltid har syntes det er lettere å forholde seg til gutter. 
Men jeg tenker det må være litt rart for han å være eneste gutt blant fire jenter. 

Interessant skal det nå bli. 

I dag våknet jeg opp forkjølet + feber og har ikke orket å komme meg ut av nattklærene engang. Tror dagen i dag er bare for å drikke te og ta det med ro. 
Jeg fikk i hvert fall organisert store deler av rommet i går og det ser derfor mye bedre ut i dag. Internett er fortsatt håpløst og jeg får verken sett på netflix eller andre ting på apple tven. 
Da får det bli The sims på macbooken. 

xx

Licensed from: Leon_Ting pixabay.com

#tea #te #relax

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg